Σε μια αποκάλυψη – ‘βόμβα’ προχωρούν οι εργαζόμενοι στην ΕΑΒ, με ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο τους: Ούτε λίγο, ούτε πολύ υποστηρίζουν με συγκεκριμένα στοιχεία ότι στις πυρκαγιές και στις πλημμύρες μείναμε από εναέρια μέσα (κυρίως αεροπλάνα Canadair και ελικόπτερα Super Puma), γιατί οι υψηλά ιστάμενοι φρόντισαν από το 2019 να αφαιρέσουν την συντήρηση όλων αυτών των μέσων από την ΕΑΒ και να την δώσουν σε ιδιωτικές διαπλεκόμενες εταιρείες, που “κρέμασαν” το Ελληνικό Δημόσιο και δεν έχουν ακόμη επιστρέψει στις βάσεις τους τα συγκεκριμένα εναέρια μέσα, γιατί -παρά τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει -δεν έχουν ολοκληρώσει την συντήρηση τους!
Η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΕΑΒ είναι “καταπέλτης”,γι’ αυτό και αποσιωπήθηκε από τα συστημικά ΜΜΕ.
Το europost.gr την προβάλλει ως πρώτο θέμα, ζητώντας να παρέμβει άμεσα η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και να διατάξει προκαταρκτική έρευνα!
Το πλήρες ρεπορτάζ για τις συγκλονιστικές αυτές εξελίξεις έχει ως εξής:
Το Canadair δεν είχε ποτέ πρόβλημα στις παραδόσεις μέχρι το 2019 που έπεσαν οι διαθεσιμότητες, στείλαμε 4 στη Γαλλία και οι Γάλλοι έστειλαν προσωπικό να μάθουν από την ΕΑΒ, πως να τα επισκευάζουν!
Αυτό και άλλα περιστατικά καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στην αεροπορική βιομηχανία και πολλά από αυτά εξηγούν για πιο λόγο η χώρα βρέθηκε με λιγότερα canadair στις φωτιές που έκαψαν σχεδόν 2 εκατομμύρια στρέμματα το καλοκαίρι και γατί στις πλημμύρες περιμέναμε τις ιδιωτικές εταιρίες και τα ελβετικά Super Puma να διασώσουν τους πολίτες που κρέμονταν από τις σκεπές των σπιτιών τους.
Με μία ανακοίνωση βόμβα οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ, εξηγούν την απαξίωσης της εταιρείας. Η ανακοίνωση έρχεται την ώρα που η κοινή γνώμη ανακαλύπτει ότι όσα γράφονταν για τις διαθεσιμότητες των εναέριων μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων.
Δυστυχώς η επιβεβαίωση έρχεται μέσω μιας ασύλληπτης τραγωδίας στη Θεσσαλία.
Η ανακοίνωση:
ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΡΩΝΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία Α.Ε. ιδρύθηκε με τον νόμο 43/1975 επί Νέας Δημοκρατίας, ως όραμα του τότε πρωθυπουργού, Κωνσταντίνου Καραμανλή. Σκοπός λειτουργίας της κρατικής επιχείρησης η «κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπών δημοσίων υπηρεσιών, ως και η παροχή υπηρεσιών σε τρίτους, στον τομέα της συντηρήσεως, επισκευής και κατασκευής αεροσκαφών και εν γένει αεροδιαστημικού υλικού».
Η ειρωνεία είναι πως μετά από 48 συναπτά έτη, έρχεται η σύγχρονη Νέα Δημοκρατία για να διαλύσει αυτό το όραμα που υλοποιήθηκε από τον «Εθνάρχη» και μάλιστα με απροκάλυπτες και επαίσχυντες διαδικασίες. Η προσπάθεια ξεκίνησε αμέσως, με την ανάληψη καθηκόντων διακυβέρνησης το έτος 2019 και συνεχίζεται λυσσαλέα, μέχρι και την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, με μεθοδικότητα και ανθελληνικό μένος.
Κάθε ενέργεια και απόφαση που έχει ληφθεί για την εταιρία κατά τα τελευταία έτη, αποδεικνύει τον υφέρποντα σκοπό, αναδεικνύει όμως παράλληλα και τα σφάλματα διαχείρισης, που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια, σε άλλο ένα εθνικό ρεζιλίκι. Τα πάντα θυσία στον βωμό της πολυπόθητης ιδιωτικοποίησης. Από που να το πιάσει και που να το αφήσει κανείς. Η απαξίωση των προγραμμάτων που αφορούν στις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας, είναι εμφανέστατη σε όλα τα επίπεδα και μάλιστα δίχως να υφίσταται ολοκληρωμένη και τελεσίδικη απόφαση για την επένδυση της Lockheed Martin στην ΕΑΒ. Και όμως, όλα λειτουργούν σαν αυτή να έχει γίνει, παρόλο που τα γεγονότα και οι φήμες μιλούν για πρύμνα ανάκρουση των Αμερικάνων.
Κάθε πρόσληψη που έχει γίνει στην EAB εδώ και οχτώ χρόνια, είχε ως σκοπό την στελέχωση των παραγωγικών τμημάτων όπου εμπλέκεται η LM. Κάθε επένδυση σε κτιριακές εγκαταστάσεις, αγορά εξοπλισμού, συντήρηση, ή βελτίωση, έχει να κάνει αποκλειστικά με αυτά τα συγκεκριμένα προγράμματα: Κατασκευαστικό F-16 & C-130J, αναβάθμιση P-3 & F-16 Viper. Κάθε παραγγελία αεροπορικού υλικού καθώς και οι σχετικές αποπληρωμές, λαμβάνουν απόλυτη προτεραιότητα , εφόσον αφορούν σε αυτά τα έργα. Για τις υπόλοιπες όμως δραστηριότητες, που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των Ενόπλων Δυνάμεων και ιδιαίτερα την Πολεμική μας Αεροπορία, δυστυχώς δεν ισχύουν τα ίδια. Όλα αυτά έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα. Νοοτροπία που αγγίζει τα όρια της προδοσίας. Ή μήπως αυτά τα όρια έχουν ξεπεραστεί;
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και έτσι έπρεπε με συνοπτικές και παράνομες διαδικασίες, οι ΕΔ της χώρας να απογαλακτιστούν από την ΕΑΒ. Και για να γίνει αυτό, χωρίς να προκληθούν τα ΜΜΕ και η κοινή γνώμη, θα έπρεπε πρώτα η εταιρία να απαξιωθεί έντεχνα, ώστε να διασυρθεί και να εμφανιστεί στα μάτια της κοινής γνώμης, ως άλλη μία προβληματική κρατική επιχείρηση, που ρημάζει τα λεφτά του λαού. Κλασσική τακτική που ακολουθεί κάθε μπανανία-τσιράκι των συμφερόντων, σε αυτόν τον κόσμο.
Έτσι, αφού προετοιμάστηκε κατάλληλα το κλίμα και δίχως να υπάρξουν σχετικές αναφορές από τα ευρείας αποδοχής ΜΜΕ, η κυβέρνηση παρέδωσε έργο της εταιρίας που αφορά στην συντήρηση πτητικών μέσων της ΠΑ, σε ανταγωνίστριες ιδιωτικές εταιρίες, τόσο εγχώριες, όσο και του εξωτερικού… Η «καραμέλα» γνωστή: «Υπήρξαν λόγοι εθνικής ανάγκης.»
Αλήθεια όμως, ποιο είναι το τίμημα αυτής της πολιτικής για τον Έλληνα φορολογούμενο; Τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά:
Η συντήρηση εργοστασιακού επιπέδου, (Programmed Depot Maintenance), για ένα μεταγωγικό C-130 στην ΕΑΒ, στοίχιζε περί τα 1,7 εκ.€, με χρέωση 65€/εργατοώρα. (Μην υπάρξει παρεξήγηση για τον μισθό των τεχνικών. Αυτός κυμαίνεται από 34 έως 48€, μεροκάματο, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας). PDM, σημαίνει πλήρης αποσυναρμολόγηση, επιθεώρηση, επισκευή και αποκατάσταση ολόκληρου του αεροσκάφους και των εξαρτημάτων του. Στον αντίποδα, η κυβέρνηση θεώρησε συμφέρον να «χαρίσει» μέρος των εργασιών του προγράμματος των C-130, στην ιδιωτική AMS. Μιλάμε για μία εταιρία που ανήκει σε απόστρατο και ανέλαβε την εκτέλεση μόλις 13 συγκεκριμένων εργασιών, δίχως να φέρει την απαραίτητη πιστοποίηση και με κόστος 58€/εργατοώρα και 1,1
εκ.€/αεροσκάφος. Όχι για συντήρηση PDM, αλλά για 13 εργασίες! Τις υπόλοιπες θα τις κάνει και πάλι η ΕΑΒ… Άλλα δύο C-130, έχουν προωθηθεί στην αντίστοιχη ΕΑΒ της Πορτογαλίας, την γνωστή Ogma. Το κόστος αποκατάστασης και ο χρόνος παράδοσης, δεν έχουν εκτιμηθεί…
Πλήρης PDM Super Puma. Κόστος στην ΕΑΒ, περί τα 1 εκ.€. Αρχικά είχαν προωθηθεί σε Ισπανική εταιρία, όπου το κάθε ελικόπτερο έφτασε και ξεπέρασε τα 3 εκ.€. Τώρα και με την απόφαση άλλης μίας βεβιασμένης ανάθεσης, το κράτος έχει στείλει δύο στην Ελβετική Ruag, επειδή εκεί η συντήρηση είναι ακριβότερη… 8 εκ.€ για κάθε ελικόπτερο! Κάποια επίσης «δωρίστηκαν» σε Ελληνική ιδιωτική εταιρία, της οποίας την πιστοποίηση για service αφαίρεσε η κατασκευάστρια των Super Puma, Airbus Helicopters…
Πάμε στα πολύτιμα πυροσβεστικά CL-214 & 415. Κόστος συντήρησης PDM στην ΕΑΒ, 1,5 εκ.€. Το καλοκαίρι, η κυβέρνηση έστειλε ένα από τον κάθε τύπο στην Γαλλική Sabena, με κόστος 2,5 εκ. €/αεροσκάφος. Το «πακέτο» όμως, δεν περιλαμβάνει την αποκατάσταση ευρημάτων από τις επιθεωρήσεις, αλλά ούτε και την επιδιόρθωση βλαβών. Συμφωνία που αφορά σε αεροσκάφη μισού αιώνα…Προφανώς το πραγματικό κόστος θα υπερβεί τα 2,5 εκ.€. Και το κερασάκι στην τούρτα… Ομάδα Γάλλων τεχνικών, επισκέφθηκε κρυφά το καλοκαίρι τις εγκαταστάσεις της 112 ΠΜ, όπου εδρεύει κλιμάκιο της ΕΑΒ κατά την αντιπυρική περίοδο, προκειμένου να εκπαιδευτούν από τους ΕΑΒίτες! Κατά τα φαινόμενα, κάπου τα βρήκαν σκούρα…
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως τα τελευταία τρία χρόνια, εργάζονται με κυβερνητική απόφαση εντός της ΕΑΒ, 150 άτομα, για την ιδιωτική εταιρία Ελληνικών συμφερόντων, Apella. «Υποστηρίζουν» παραγωγικά το κατασκευαστικό πρόγραμμα των τμημάτων του F-16 και κάνουν χρέη management, (!), στο πρόγραμμα αναβάθμισης των Viper, ενώ εκπαιδεύτηκαν από την ίδια την ΕΑΒ… Για αυτά τα τρία χρόνια, η Apella αξιώνει να λάβει από την κρατική επιχείρηση 12 εκ.€, δίχως να υπάρχει υπογεγραμμένη σχετική σύμβαση σε ισχύ…
Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω αναφορές και τα απτά οικονομικά μεγέθη, ας κρίνει ο κάθε νουνεχής Έλληνας εάν υπάρχει λογική πίσω από όλες εκείνες τις ενέργειες θυσίας της κρατικής ΕΑΒ, στον βωμό των ιδιωτικών συμφερόντων και της σύναψης εφήμερων και ευάλωτων συμμαχιών. Μόνο και μόνο τα παραπάνω, αναδεικνύουν τον ρόλο της εταιρίας, ως μέσο αποτροπής στην διαφυγή πολύτιμου συναλλάγματος από την χώρα, αλλά και παροχής ποιοτικών υπηρεσιών στις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδας μας. Υπάρχει τεράστια διαφορά στα κόστη και στο παραγόμενο έργο, μεταξύ μίας επιχείρησης που λειτουργεί με γνώμονα το κέρδος και μιας άλλης, που ιδρύθηκε μέσα από το αίσθημα του πατριωτισμού.
Και εκεί θα κρίνει η ιστορία και τους ηγέτες που έλαβαν τόσο τις σωστές, όσο και τις λανθασμένες αποφάσεις: Άλλοι αποκαλούνται «εθνάρχες» και άλλοι θα χαρακτηριστούν «δημοπράτες»…
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΕΑΒ
ΚΑΠΙΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Μικτή Στρατιωτική Δύναμη Ταχείας Επέμβασης προετοιμάζεται μεταξύ Ελλάδος , Ισραήλ και Κύπρου , με ορμητήρια στην Κάρπαθο , στην Κύπρο και το Ισραήλ – Θα περιλαμβάνει από 2.500 άνδρες , δύο Μοίρες Πολεμικής Αεροπορίας και πολεμικά σκάφη από το Ελληνικό και Ισραηλινό Ναυτικό
Αποκάλυψη σοκ: Οι Τούρκοι με το νέο ηλεκτροοπτικό σύστημα ASELFLIR-600 θα μπορούν να παρακολουθούν στόχους με εικόνες υψηλής ανάλυσης -με UAVs- από τη Σμύρνη μέχρι την Αθήνα!
Σούπερ μάρκετ και μεσάζοντες : Πως μας κλέβουν στις τιμές ,αλλά και στο ζύγι ; – Συγκλονιστικές αποκαλύψεις με ακλόνητα στοιχεία για την μεγάλη κομπίνα σε βάρος των καταναλωτών και των αγροτών – Αποκλειστικό ρεπορτάζ στην εκπομπή του Πάνου Παναγιωτόπουλου ( Δείτε βίντεο)
Αλωνίζει ο Ερντογάν: Τουρκικός «Δούρειος Ίππος» και στην Αμερικανική Αμυντική Βιομηχανία – Σοβαρός κίνδυνος για Ελλάδα και Ισραήλ – Η Repkon και τι πρέπει να αλλάξει άμεσα πριν να είναι αργά
Μία “ψηφιακή φυλακή” για όλους μας κατασκευάζει αθόρυβα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) επικαλούμενος την “ανάγκη” για “παγκόσμια υγειονομική περίθαλψη” – Δείτε τι εφιαλτικό μας ετοιμάζουν σε παγκόσμιο επίπεδο με το πρόσχημα της (δήθεν) προστασίας της υγείας μας από πανδημίες κλπ.
Ο Ερντογάν επιδιώκει να παρακάμψει τον άξονα Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ-Αιγύπτου και ξεκινάει γεωτρήσεις μέχρι και στη Σομαλία – Το ύπουλο σχέδιο για να γίνει η Τουρκία το… «κλειδί» για το εμπόριο υδρογονανθράκων της ΕΕ
Προκόπης Παυλόπουλος: «Συμβαίνουν πολλά σήμερα που δεν μας κάνουν υπερήφανους- Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι μεγάλη ντροπή για τη χώρα»-Παρέμβαση-«χαστούκι» στην κυβέρνηση Μητσοτάκη από τον πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Νέο ” άλλοθι” Μητσοτάκη για την καταβαράθρωση των ποσοστών της Ν.Δ. – “Για όλα φταίνε Καραμανλής,Σαμαράς και Βενιζέλος ” – Φόβος στο Μέγαρο Μαξίμου από την κοινή εμφάνιση των τριών στην εκδήλωση της “Δημοκρατίας”
Το Ισραήλ αποκαλύπτει ακόμη μια βρώμικη μεθόδευση του Ερντογάν: Στελέχη της Χαμάς μαζί με Τούρκους και Ιρανούς πράκτορες κατηύθυναν ένα μυστικό δίκτυο ανταλλαγής χρημάτων για λογαριασμό των τρομοκρατών από το εσωτερικό της Τουρκίας
Διπλό παιχνίδι του Ερντογάν σε βάρος της Δύσης και του ΝΑΤΟ – Από τη μία θέλει να μπει στη Νέα Αρχιτεκτονική Ασφάλειας της Ευρώπης και από την άλλη συζητάει στο Τουρκμενιστάν με τον Πούτιν και τον Πρόεδρο του Ιράν Πεζεσκιάν για τις Συμμαχίες στην Ευρασία
Οι Τούρκοι μετά τις δηλώσεις Δένδια για θωράκιση των νησιών μας με πυραύλους κάνουν επίδειξη δύναμης με εκτόξευση βαλλιστικού πυραύλου Tayfun
Μεθοδεύουν το ξεπούλημα των πωλητηρίων στους μεγαλύτερους και σημαντικότερους Αρχαιολογικούς χώρους
Μετά τα χαμόγελα έρχεται η …”λυπητερή” για τον Πιερρακακη – “Καυτή πατάτα” το πάγωμα των Ρωσικών κεφαλαίων ύψους 210 δισ. – Επί πλέον οι Βρυξέλλες επείγονται για νέο δάνειο προς την Ουκρανία 165 δισ.,με 2,8 δισ € από τα Ελληνικά ταμεία
Ο ” Φραπές- δηλητήριο” έπληξε το κύρος της Βουλής και των Εξεταστικών Επιτροπών – Οι δηλώσεις του,που εξευτέλισαν τις διαδικασίες της Εξεταστικής για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και άναψαν “φωτιές”εντός και εκτός Βουλης- Αντί να τον στείλουν στο Αυτόφωρο,τον άφησαν να φύγει ανενόχλητος,βρίζοντας και απειλώντας !
Στα “παλαιά του υποδήματα” έγραψε την Βουλή των Ελλήνων ο περιβόητος “Φραπές”, αρνούμενος να καταθέσει-“Και να είχα αριθμούς Τζόκερ σε εσένα θα τους έδινα;”-Πόσο γερές πλάτες έχει και πουλαέι τέτοιον τσαμπουκά;